La matematikisto promenis kun sia amikino en la parko. “Mia vizag1.gif (48 bytes)o plenas je hau1.gif (46 bytes)tmakuloj. c.gif (53 bytes)u vi vere ne atentas pri tio?”la amikino demandis.
“Oh, tute ne, mi nature havas grandan dispozicion por rilatig1.gif (48 bytes)i a1 la decimalaj punktoj.”tenere respondis la matematikisto.
Irante iu senatente falis kapantau1.gif (46 bytes)e sur la feron. Tuj
post kiam li starig1.gif (48 bytes)s de sur la tero, li refoje falis. Tial
li kus1.gif (46 bytes)is surventre sur la tero kaj kolerege diris: “Se
mi antau1.gif (46 bytes)scius ke mi ankorau1.gif (46 bytes)foje falis, mi ne starig1.gif (48 bytes)us
La telefono de la lernejo sonoris. La profesoro iris al la teIefono.
Profesoro: “Tie c1.gif (53 bytes)i profesoro Miller.”
TeIefonanto: “Mi sciigas, ke Karlo hodiau1.gif (46 bytes) ne povas viziti la lernejon,c1.gif (53 bytes)ar li estas malsana.”
Profesoro: “Tion mi tre bedauhras, mi deziras baldau1.gif (46 bytes)an resanighon aI li! -Kiu estas c1.gif (53 bytes)e la telefono?”
Telefonanto: “"Mia patro.”
La avo batis la nepon. La knabo ploris. Vidinte tion, la patro mem batis sin. La avo demandis lin kun miro:
-Kion vi faras? Kial vi batas vin?
-Vi batis mian filon, kaj ankau1.gif (46 bytes) mi batas la vian.
-Karlo, c1.gif (53 bytes)u vi volas ludi?
-Jes, patrino kara, rni deziras ludi.
-Bone, sed ne ludu kun Petro, c1.gif (53 bytes)ar li estas tre malbona knabo.
-Jes, mi ne ludos kun li, sed li povas ludi kun mi, mi ja estas bona.
-Kiuj estas la plej oftaj vortoj en la lernejo?
-Mi ne scias.
-g.gif (50 bytes)uste, vi diris prave!
我不知道
-学校里哪些词最常用?
-我不知道。
-正确,你说对了!
Diru frazon
Instruisto: Diru al mi frazon, en kiu estas“sukero”!
Lernanto: “"Lia patro trinkas teon.”
Instruisto: Sed kie estas la “sukero”?
Lernanto: En la teo.
造句
老师:用“糖”造个句子。
学生:“他父亲在喝茶。”
老师:可是“糖”在哪儿?
学生:在茶里。
Vojmontrilo
Vojmontrilo surhavas la suban skribaj1.gif (59 bytes)on:
“Per la vojeto oni povas pli rapide atingi la urbon B, sed kiu ne povas legi, iru lau1.gif (46 bytes) la au1.gif (46 bytes)tovojo.”
路 标
一个路标上面写道:
“走这条小路到B城更近,不识字的就请走公路。”
Neniu helpis min.
Instruisto: “Kiu helpis al vi fari la ekzercon?”
Knabo: “Neniu !”
Instruisto: “c.gif (53 bytes)u via patro, kiu tro amas vin, ne helpis vin ?”
Knabo: “Ne. Mia patro sola faris la tutan ekzercon.”
En au1.gif (46 bytes)tobuso bela knabino sidis apud knabo, kies nazo
tute ne estis pura.
“c.gif (53 bytes)u vi ne havas naztukon?” demandis la knabino.
“Jes, mi havas,”diris la knabo kun rideto. “Sed mi ne volas helpi aliajn per g1.gif (48 bytes)i.”
A: “c.gif (53 bytes)u vi legis la libron, kiun mi skribis?”
B: “Jes, ec1.gif (53 bytes) du-foje mi legis g1.gif (48 bytes)in.”
A: “c.gif (53 bytes)u vere? Dankon !”
B: “Kial danki? En la unua fojo mi tute ne komprenis g1.gif (48 bytes)in.”
Vidinte ke malmultaj homoj malsanig1.gif (48 bytes)intaj petas helpon
de la najbara kuracisto, viro demandis lin:“Kial oni ne
volas vian helpon? c.gif (53 bytes)u vi ne povas bone kuraci?”
“Male,” diris la kuracisto. “Mi estas leginta multajn
librojn pri malsanoj kaj kuraciloj. Mi estas lerta kuracisto.”
“c.gif (53 bytes)u vi resanigis multajn homojn?”
“Ne.”
“Kial do, se vi estas lerta?”
“Mi estas lerta kuracisto, sed ili estas mallertaj malsanu-loj. Mi kuracis ilin g1.gif (48 bytes)uste lau1.gif (46 bytes) la konsiloj de la libroj, sed la nebonaj malsanuloj ne malsanig1.gif (48 bytes)as lau1.gif (46 bytes) la priskriboj en la libroj !”
Iu ric1.gif (53 bytes)ulo emas ac1.gif (53 bytes)eti malkaraj1.gif (59 bytes)ojn. Iutage lia filo ac1.gif (53 bytes)etis
malkaran birdon kun la dekstra okulo kovrita. Li malligis
la tukon ka j vidis, ke g1.gif (48 bytes)ia dekstra okulo estas tute sana.
“Sana estas la kovrita okulo! Vere malkara estas Ia
birdo !”
En la dua tago la vendinto de la birdo venis kun c1.gif (53 bytes)evalo,kies dekstra okulo estis kovrita. La ric1.gif (53 bytes)ulo tuj ac1.gif (53 bytes)etis g1.gif (48 bytes)in per malmulte da mono. Kiam la vendinto estis foririnta, li forigis la tukon kaj malkovris la okulon. Li veis (=ve-kriis),c1.gif (53 bytes)ar la okulo estis blinda!
Nepo demandis sian avon: “Kial hodiau1.gif (46 bytes) ni havas
tiel bonajn mang1.gif (48 bytes)ojn ?”
“c.gif (53 bytes)ar hodiau1.gif (46 bytes) estas mia naskig1.gif (48 bytes)tago,”diris la avo.
“Kio estas naskig1.gif (48 bytes)tago?” demandis la knabeto.
“g.gif (50 bytes)i estas tago, en kiu mi naskig1.gif (48 bytes)is”, klarigis la avo.
Tion au1.gif (46 bytes)dinte, la knabeto malfermegis siajn okulojn pro
miro kaj demandis:
“Kiel vi farig1.gif (48 bytes)is tiel maljuna, se vi naskig1.gif (48 bytes)is hodiau1.gif (46 bytes)”
g.gif (50 bytes)ardenisto trovis, ke najbara knabo mang1.gif (48 bytes)as frukton
sur unu el la fruktarboj.
“Tuj surterig1.gif (48 bytes)u!” la g1.gif (48 bytes)ardenisto kriis al li.“Alie, mi
diros c1.gif (53 bytes)ion al via patro, ke li batu vin!”
“Tio estas ne necesa!” diris la knabo ridetante. “Mia
patro estas sur la apuda arbo. c.gif (53 bytes)ion li jam bone vidis.”
En ekzameno la instruisto faris demandojn al unu
lernanto, sed tiu c1.gif (53 bytes)i povis diri nenion pro manko de scio.
“Kiu kreis Esperanton?” demandis la instruisto.
La lernanto staradis dirante nenion. Tion vidinte la
instruisto kriis al li:
“Zamenhof! Zamenhof!”
Tion au1.gif (46 bytes)dinte, la lernanto ekiris al sia tablo.
“Kial vi reiras?”demandis la instruisto.
“Mi pensas, ke vi vokas alian por lin ekzameni!” diris la lernanto.